Monday, January 30, 2006

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sport után gyorsétkezde?
ez már legalább a harmadik reklámfotód, melyiknek dolgozól igazából?

January 30, 2006 12:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Szegény csak próbál kis bugyuta nézöi számára is érthető,jól kivehető dolgokat felrakni..
igaz,Teref?:)

elöző hsz
..najó:pupa

January 31, 2006 10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

jelentkezz munkára a gesztinél, imádni fog:)

January 31, 2006 1:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

szólhatnál az érdekembe pár jó szót...

January 31, 2006 1:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

mármint az előzőt én írtam natürlich.

January 31, 2006 1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

és az elözőelöttit?
nem én.
én aláírom:
Pupa

February 01, 2006 8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

elutasítom ezt az egyoldalú cenzúrát, ami nap nap után csak és kizárólag engem súlyt ezen az oldalon, az ostoba mindenféle perverz dolgokat belelátók pedig maradhatnak, heh? csak azt ne mond, hogy az igazság odaát van. egyébként ne felejtsd, hogy szerződés köt a táborhoz, az abban foglalt időt le kell dolgoznod és addig is felcsd'el Pétert

February 06, 2006 4:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

mivaaaaaaaaaaaaan?
ezt kurvára nem értem.
lécci ne irogassatok be részegen.

February 06, 2006 8:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

my fault. memory error, press any key

February 07, 2006 4:25 PM  

Post a Comment

<< Home

Alabama Jones Act Lawyer
Alabama Jones Act Lawyer Counter Free counter and web stats