Thursday, July 10, 2008

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

júli 10 a szülinapom, csak kiváncsi voltam, hogy ehhez a naphoz milyen kép tartozik:)

February 10, 2009 10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

csak 2008-ban tiszteltem meg a születésnapodat képpel, ahogy most visszanéztem, de ebben az évben rögtön egy 2 az 1ben kivitel, mert először kézzel barkácsoltam, aztán lefényképeltem.

February 11, 2009 6:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

az egyik képedet elloptam a telomra háttérképnek:$$ ha nem zavar...

February 12, 2009 9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

nem zavar, csak nyugodtan. melyiket?

February 12, 2009 8:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

nem találtam meg:$ de egy zöld pulcsi van rajta

February 12, 2009 9:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

van ilyen és azt fejből is tudom, nekem keresni sem kell. 2008. november 11.

February 13, 2009 6:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

:P

February 13, 2009 6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

és megint csak nyelvnyújtás :)
rossz hatással vagyok rád :)

February 16, 2009 3:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

deee hogy is:D de mesélj már magadrol egy kicsit, ne csak a képedről "ismerjelek", persze ha nem nagy kérés..:$

February 16, 2009 8:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

ravasz:) de ez a misztikum sajnos elengedhetetlen része a blognak :)
és a kommenteket bárki olvashatja...
:P

February 16, 2009 8:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

nocsak, neked is van nyelved:D:D jo jel. kár hogy nem tudhatok meg rólad többet:(

February 16, 2009 9:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

dehát máris csomó mindent tudsz. van fényképezőgépem, zöld csíkos pulcsim, szeretem a macskákat, és már kiskoromban fotózkodtam egy cirmossal. két monitor van az asztalomon, jártam a léggyárban és a barátaim egy részét is láthattad a képeken. ja és nyelvem is van :P igen :) tessék szépen összerakni az elemeket :)

February 16, 2009 9:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

ééértem

February 16, 2009 9:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

[remélem nem bántottalak meg, örülök, hogy ismeretlenül is nézik hébe hóba a blogot és ha még esetleg tetszik is, ami itt van, akkor már megéri csinálni. mert egyrészről ezek kikívánkozó dolgok néha, néha sima képek, amik tetszenek, de ha van befogadó oldal az mégjobb. ha ismeretlenül fog meg embereket, az külön értéket ad neki, mert akkor tényleg tudom, hogy csak a produktum, a vizuális üzenet ért célba. és ez jó. szóval ez volt a komoly értekzés, szmájlik, nyelvnyújtogatás nélkül]

February 16, 2009 9:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

örülök, hogy örülsz neki h tetszenek a képeid, és megértem h mennyire jo az ilyen visszajelzés. és ne haragudj rám, nem akartam betolakodni az életedbe vagy valami hasonló. egyszerűen kiváncsi voltam ki áll a képek mögött.

February 16, 2009 9:50 PM  

Post a Comment

<< Home

Alabama Jones Act Lawyer
Alabama Jones Act Lawyer Counter Free counter and web stats