Saturday, November 01, 2008

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

t

November 03, 2008 10:41 PM  
Blogger csigabori said...

A Komócsin Zoltán úttörőcsapatba' voltam kisdobos.

November 03, 2008 11:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

én meg azt sem tudtam ki volt ő.

November 03, 2008 11:37 PM  
Blogger Adam the Wizard said...

ezt mesélte a katasára, hogy metalálátátok ott hátul, kb a házunk mögött nem messze. de én állítom, hogy ezt nemrég rakhatták oda hulladékként, mert gyerekkoromban nyilván bebarangoltam az egész környéket és soha nem láttam ezt a szobormaradványt.
a kép pedig nagyon jóféle lett:)

November 06, 2008 8:38 AM  
Blogger Adam the Wizard said...

továbbá utólagos engedelmeddel és maximális vétójogoddal betettem ezt a blogot a linkjeim közé.

November 06, 2008 9:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

így múlik el a világ dicsősége.

egyébiránt vétójogommal nem élek, itt amúgy azért nincs egy link sem, mert nem tudom, hogy kell kirakni őket az átfaragott formátum mellett és mikor frissíteni akartam megfenyegetett, hogy a formázásaim el fognak veszni, majd ezt egy előnézeti képpel alá is támasztotta (szétesett az egész). ezért.

November 06, 2008 1:56 PM  
Blogger Adam the Wizard said...

:)

November 06, 2008 6:04 PM  
Blogger Varga Dóra said...

én éppen Ádám blogjáról jutottam ide,
és meg kell mondjam nagyon jó képeid vannak!

November 11, 2008 11:54 AM  

Post a Comment

<< Home

Alabama Jones Act Lawyer
Alabama Jones Act Lawyer Counter Free counter and web stats